keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Hanna Löytynojan agivalmennus 16.3.213 (TP-Team)

Elikkäs oltiin lauantaina Hanna Löytynojan valmennuksessa ekaa kertaa, ja Lakken koulutuksissa ekaa kertaa ylipäätänsä. Ihan ehdottomasti kannatti tulla, tykkään Hannan tyylistä ja mulle avautu yksi perusasia todella hyvin: oon myöhässä, auttamattomasti jokaisessa ohjauksessa. Tähän siis huomiota jatkossa.

Mutta mutta, päivän rata näytti tältä (alla siis). Lara tajusi vastakäännöksen heti, vaikkei oltu tehty sitä ollenkaan ennen. Oma ajoitus oli tässä ihan sucks, mutta parannusta tuli. Silloin minä olin oikein ajoittunut, kun tunne oli mulla se, että "ou fak, miksi teen kaiken ihan liian AIKASIN!!?" Larahan oikeasti osaa asioita jo tosi hyvin, kun ite osaisin vain ajoittaa tekemiseni oikein... No, se oli hyvä opetus tälle päivää :)

No joo, kolmosen vatakäännöstä hiottiin jonkun aikaa, jotta pääsin mukaan tekemiseen. 7 persjättö toimi hyvin ja Lara poimi seiskan hyvin. 9 vastakäännös samaten meni ihan jees (aina ku vain minä olin ajoissa mukana hommassa). Kepit meni joka kerta puhtaasti ja hyvin. 14 hypyn valssissa olin normaalisti jäljessä, mutta kun ajoitus oikea = koira toimi oikein. 16 persjättö toimi kans hyvin ja sain kerrottua ajoissa (tai just ja just ajoissa) seuraavan esteen, eli A:n. 25 putkea edemmäs ei ehditty rataa mennä.

Tiivistettynä todella antoisa päivä. Opetuksina AJOISSA tekeminen ja LUOTTO koiraan... kyllä se sieltä tulee ja tekee :)




Päivä: 16.3.2013
Paikka: Lakken halli - Agila
Treenin kesto: n. 20 min (kahdessa pätkässä)
Oma vireystila: Hyvä.
Koiran vireystila: Innokas, normaali itsensä.
Harjoituksen teema: Rataharjotus ja siinä lähinnä vastakäännökset ja persjätöt.
Mikä sujui? Vastakäännöksissä Lara käänty aika kivasti. Huomasin tänään kuinka olen myöhässä kaikessa ohjaamisessa. Kyllä se koira sieltä kääntyy ja tulee ku teen ohjaukset ajoissa. Luotto koiraan saisi kasvaa.
Mikä vaatii vielä lisää harjoitusta? Omiem ohjausten ajoitus.
Fiilis: Hyvä.

Ei kommentteja: