lauantai 23. maaliskuuta 2013

Itsenäiset kepit alulle - check :) (TP-Team)

Kiiruhdin kovassa kiireessä Laran kans hallille reenaamaan keppejä. Varasin vain sen puolituntisen, missä ajassa reenaa hyvinkin. Tällä kertaa pysyinkin hyvin suunnitelmassa ja tein just sitä mitä sinne menin tekemäänkin, hyvä minä!

Harjotus oli kepit ja lähinnä itsenäinen tekeminen niille. Alkuun ja loppuun yks verkko ja menoksi. Palkkana siis namikippo keppien päässä. Tähän asti olen siis lähinnä juossut jommalla kummalla puolella keppejä Laran mukana. Lara on kestänyt sen, että menen sen edelle, mutta ei sitä että jättäydyn jälkeen, tuloksena keppien keskeyttäminen ja minun vahtaaminen. Tämä johtuu varmasti täysin siitä, että oon ite palkannu Laran kepeillä taskusta. Nyt siis nami kippoon ja koira kepeille. Tämä suju yllättävän hyvin. Toisaalta Lara tietää jo hyvin mitä kepeillä tehdään, maltti vain ei vielä riitä tekemään niitä itsenäisesti. Suoritus suoritukselta siis jäin keuammas taakse ja tsemppasin vain äänellä ja Lara kesti hyvin, varsinkin kun sai ääniapua :)

Itsenäisyys lisääntyi aivan mahtavasti reenin (5 min) aikana. Vaihdoin lopuksi palkan palloksi ja minä olin lopuksi lähes toimeton :) Nakkasin pallon palkaksi keppien taakse, lähetin Laran kepeille n. 4-5 metrin päästä keppejä (suoraan) ja jäin ite paikalleni, askeltakaan ottamatta. Vauhti oli tytöllä kyllä kiitettävä ja siitä nähden malttoi suorittaa kepit loppuun asti (paria floppia lukuunottamatta) ja kaahasi pallolle :) Voi että voin olla taas ylpeä omasta porosta <3

Reeni kesti siis sen noin 5 min, mutta olipahan kyllä mahtavat treenit :) Ja taas todetaan, että kyllä se koira osaa kun sille annetaan tilaa suorittaa :)

Ei kommentteja: